Håll i gång bara!

Nepp nu måste jag vila. Det har varit några mycket intressanta timmar med krisreaktioner mm nu. Jag behöver vila och göra något annat ett tag. Det blir en dusch och sen ut och fixa grejer till höstarrangemanget till krukan på framsidan. Det ska bli roligt och uppiggande. Sen lovar jag mig själv att skriva färdigt senare ikväll. Solen har ju kommit nu och det är riktigt skönt och varmt på min baksida på tomten. Kanske jag behöver något lite i magen också men det finns ju rester från igår att ta till. Sen fixar jag lite mat åt oss när min vän kommer ,han är säkert hungrig när han kommer direkt från jobbet. Vi sa igår att det är lika bra att köra igång och skruva direkt,annars blir vi bara sittande och pratar och det blir ju faktiskt mörkt tidigare nu på kvällarna! Japp sätt fart nu Chevalena inga latmaskfasoner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0