Hej alla glada!

Godermorgon,vilken fin och solig dag jag vaknade till idag! Jag hade ställt larmet på åtta för då skulle jag både hinna sova ut och hinna det jag behöver göra på förmiddagen. Så klart vaknade jag före typ vid halv sju och ville genast gå upp och starta dagen. Jag har så svårt att ligga kvar och dra mej när jag vet att det är massa roligheter som väntar. Jag måste nästan träna på det ,för annars missar jag en massa viktig sömn som jag fakriskt behöver ha! Nu är jag i alla fall uppe och har dragit igång cirkusen. Massor av smått och gott skall fixas innan jag beger mej till jobbet vid lunchtid. Så nu fortsätter jag med mitt morgonkaffe och goda macka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0