Hej hörrni!

Efter att ha satt i mej hela den goda portionen av potatisssallad som jag gjorde igår så mår jag riktigt gott! Har just borstat tänderna för jag hade ju hällt i nästan ett helt paket djupfryst persilja! Det är ju inte så snyggt när det fastnar mellan tänderna och man ser ut som hulken i munnen! Det är ju inte alla som är så artiga att de påpekar det för en om man råkat fått en bit där när man äter! Det är ju hur skämmigt som helst när man upptäcker det framför nån spegel och man inser att man sett ut så ett bra tag. Men det bekymret kommer inte jag att drabas av idag! Nu ska jag värma lite kaffe och fortsätta fundera över varför vettiga människor måste säga negerboll om en brun godbit. eller är de inte vettiga kanske,ännu har jag inget bra svar på frågan men en attans massa bra argument och förklaringar på varför man inte ska säga så,och vilken typ av människor det är som gapar högst om såna saker,alltså att behålla ord som inte har nån som helst relevans till ämnet. "bara för att det alltid har hetat så" eller "för mej är det inte rasistiskt," nähä inte för dej! Bahh! eller den värsta "varför får man säga vitlök och finska pinnar då? Oh my good! Make the world a better place to live  in!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0