Hej och godnatt!

Hej,nu är jag äntligen hemma igen! Klockan sju i morse började jag mitt långa arbetspaas och nu klockan 22.00 gick jag av igen! Det har faktiskt gått riktigt fort och även bra den här dagen! Men jag ska erkänna att jag är riktigt trött nu. Jag tänker inte stanna uppe särskilt länge ikväll,för i morgon börjar jag klockan sju igen! Jag kan ialla fall avslöja att gurkinläggningen från igår blev riktigt bra. Tur att jag har fler gurkor som ligger och väntar på att få bli använda. Den här omgången tog slut i ett nafs,vi hjälpte åt med det Eddie och jag! Förresten såg jag idag att i kurspaketet med geriatrik som jag ska läsa som inriktning efter grundutbudet ,så ingår en kurs som heter näringslära! Det är något som lockar kan jag lova. Ett ämne som jag ändå tänkt fördjupa mej i på något vis framöver ännu mer faktiskt! Är säker på att jag ska skriva en avhandling om Gröt! Jag har nämligen blivit intresserad av gröt och tänker forska i ämnet. Det är både positiva och mycket negativa känslor jag har i ämnet nämligen!Nej slut för idag alla!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0