Hej raringar!

Hemma på några timmars ledighet mellan arbetspassen! 7-12 avklarat och sedan väntar 17-22! Jag variktigt hungrig för en gångs skull när jag kom ehm så jag passad epå att äta lite rester från igår. Det blev skaldjurspaj,lite kallrökt lax,tomater,minimajs,oliver och egengjord sallad typ pizzasallad! Som extra bonus en stor kopp latte från min kaffemaskin! Strax ska vi ta bilen och åka på en liten tur i det fina vädret,det blir ett stopp på ICA maxi för att kolla in vad de har för sortiment av kaffekapslar där bl a. Men innan något annat sker ska jag ta in tvätten,det är tredje dan den hänger ute för det har regnat på den två gånger mellan torkningarna! Många järn i elden har man!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0