Hej vänner!

Nu är det fart i här i huset igen. Efter en god natts sömn är jag redo för att möta den här nya dagen. Lite har jag redan fått gjort härhemma,så nu belönar jag mej själv med grötfrukost. Så fort det äruppätet så sätter jag igång med ytterligare ett skolarbete. Det handlar om kommunikation i olika krisstillstånd. Det blir alltså att både beskriva de olika krisfaserna och hur de på verkar kommuikationen med människor i dessa tillstånd. Då arbetar man med påhittade fallbeskrivningar som man också gör själv. Tur att man har material från livet att ösa ur,det måste vara mycket jobbigare för de mycket unga tjejerna i vår grupp att måla upp dessa fall. Nåja först frukost så hjärnan snurrar igång så jag får koll på vad jag gör! Må bra idag alla!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0