Home

Nu ska jag bli kvar hemma för ikväll. Behöver verkligen sätta fart med avslutningen på mitt arbete,och nu tror jag jag vet från vilket håll jag ska ta det hela. Ordet demokrati är det ord som ska leda det hela sista resonemanget runt resonerandet kring chokladbollens namn. Det känns riktigt rätt och bra! Jag har faktiskt tjuvkikat lite på nästa kurs som handlar om ämnet Kommunikation. Där fanns en del spännande uppgifter att bita tag i ! Lite är det därför jag har så bråttom att bli klar med det jag gör just nu,allt därframme verkar så kul! Varför har jag inte alltid pluggat på sidan om? Men det som är bra är att nu när jag väl är klar med den här utbildningen så öppnas ju oändliga möjligheter för vidare pluggande! Nä sitt inte på rumpan och sega alla som tvekar,kör bara ,det är så in i baljan kul att utvecklas och det kan jag garantera att man gör!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0