Jag har det bra jag!

Nu har jag kommit en bra bit genom den här förmiddagen också! Lugn och fin har den varit och brödet tinade tillslut så jag fick min morgonmacka! En runda i trädgården visade klara tecken på smått hösttrötta blommor och blader! Vattnade och plockade bort lite fula blad men det syns att de gjort sitt snart och inte har så mycket mer att ge den här sommaren! Men själv känner jag mej desto mer på gång,har fått så mycke energi av alla fina vänner som finns runt om mej och är så snälla och hjälpsamma. Jag är så glad för att ni finns där även om det under perioder bara blir på mobilen eller nätet vi hörs,alla har ju så mycket att stå i och det är aktiva och positiva människor det handlar om så det är inte så konstigt att det blir så!,Men är man bara tillräckligt ihärdig så hittar man en tid att umgås en stund live i alla fall,och huvudsaken är att ni finns där,boys and girls! Nu startar jag upp Lillskodan och skramlar iväg till Västerås en stund! Vi hörs gott folk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0