Kreativ idag

Åh vad jag kan skatta mej lycklig! Att vakna av att solen strålar in genom sovrummet när man helt enkelt är utsövd. Det är ju helt underbart. Att sedan fixa sig en kopp gott kaffe och dricka det på altan med utsikt över en blommande trädgård,det är lycka det. Då tänker jag på alla fantastiska människor jag har omkring mej och blir alldeles tårögd. Min familj med mina toppenduktiga och självständiga barn. De är riktiga praktexemplar alla tre och jag är så stolt över dom.Och så alla andra män och kvinnor jag har runt mej. Ni vet vilka ni är och jag hoppas ni känner min uppskattning och kärlek! Den här dagen eller i alla fall förmiddan skall användas till att plugga. Jag tar ett block och sätter mej ute så kan jag skriva rent det på datorn sen. Det ger så mycket inspiration att vara ute i Garden of delight och jobba istället för att sitta inne. Dessutom får jag så ont i ryggen av att sitta i den här stolen som egentligen är en relax fåtölj. Den passar inte alls framför datorn. Ses och hörs snart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0