Live and laugh

Hej,hemma igen efter en super weekend i Stockholm! Direkt efter jobbet i fredagskväll blev jag hämtad å så for vi iväg! Landade på hotellet vid centralstationen runt nio tiden på kvällen typ. Då var det bara att slänga sig i duschen och svira om för en utekväll. Tunnelbanan till slussen och sen runt på massa småpubar för några öl. Som vanligt blev det ett avslut på Engelen innan vi promenerade till baka till hotellet sent på natten. Jag väntar nu på lite bilder från min vän för jag hade ingen kamera med mej. Men här är i alla fall en från lördageftermiddag när vi satt i solen vid slussen och drack lite kaffe!


Det går inte att beskriva hur avkopplande och skönt vi hade det! Det var fullt med människor runt omkring som också satt och njöt i solen. Mannen som satt till höger om oss reste sej plötsligt upp och bara dök ner i vattnet och tog en simtur. En tjej brevid satt och berättade på bruten engelska för några vänner om sina bekymmer som hon hade när hon skulle pierca sej,Hon skulle förklara för dom vad hon använt för något och glömde väl bort orden så hon körde lite svengelska,I took a spik förklarade hon,men jag vet inte om hennes vänner förstod vad hon menade!

Lite shopping blev det också,vi köpte oss varsin ring mitt sällskap och jag .Det var svårt att fota min för den är så liten i storleken eftersom den sitter på mitt vänstra lillfinger. Men det står orden Live på ena sidan och Laugh på  den andra. Det är just vad den här helgen har handlat om. Hans var en bred slät clean silverring med runade kanter,det blev supersnyggt!

Princess Lalita
Det här är en voodoll som jag också köpte med mej hem som ett litet minne! Här kan man läsa lite om hennes egenskaper och vilka krafter hon kan ge en!
http://www.voodolls.se/se/art/princess-lalita.php

Så snar jag hr lite fler bilder så berättar jag mer om min helg !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0