Mellan två pass!

Första arbetspasset på ställe ett avklarat idag när klockan var 12.00. Hemma var det då full fart på Eddie,Svea och Mimmi. Vi drog väg alla fyra till Max för att äta. Svea drog i sej alla mina morötter jag hade kvar men det var hon värd! Eddie och Mimmi tog en sväng in på ÖB för att köpa hundmat och lite annat smått och gott,medan Svea och jag kollade läget utanför. Efter det drog vi en repa till den stora hundlekplatsen som finns här i Enköping,Svea träffade en annan lite äldre hund som hon lekte med ,även om hon i början var lite rädd för hans ivriga uppvaktning. Det var superkul att se hur hon morskade upp sej till slut och sade ifrån på ett riktigt tufft sätt till sin kompis. Sen var det en trött liten tjej som somnade under bordet medan vi fikade och jag pysslade lite här hemma! Nu har Mimmi och Svea åkte hem och jag ska vila lite innan nästa arbetspass som börjar klockan fem! En kalastrevlig eftermiddag har det i alla fall varit!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0