Natt igen!

Så får det bli ett avslut på  den här dagen också,klockan har just passerat midnatt och jag börjar känna mej trött. Imorgon väntar skolarbetet på att bli klart på morgonen och sedan ska jag en tur till Västerås på dagen. När jag kommer hem är det nog full fart här hemma på en annan god man som har lovat att hjälpa mej med bl a elementet jag hade problem med i vintras. Det frös ju sönder och läckte ut vatten. Nu ska det också ordnas så det blir lite varmare här i vinter än vad det var förra vintern. Då var det kallt både ute och inne. Fy vad jag frös! Tjong vad det händer saker nu ,bra saker! Tack alla ni som ställer upp för mej, både med praktisk hjälp och genom att bara finnas. Ni berikar mitt liv!


Kommentarer
Postat av: Micke Sahlin

Always & Forever

2011-09-01 @ 15:39:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0