Ny energi laddad!

Har nu återvänt till verkligheten efter en liten lur på sådär en och en halv timme! När jag vaknade så var jag riktigt seg,det behövdes kaffe och två sekta ägg för att få fart på mej! Äggen försvann som ingenting,det kändes som min kropp sög åt sej proteinet som om jag vore ett läskpapper! Sedan kom jag på att det är riktigt bra torkväder ute och att tvättkorgen var ganska full! Det var bara att stega ner i källaren och sätta igång en maskin. Nu när jag var ner där för att hämta upp den rena varan så fick jag vänta nån minut medan maskinen centrifugerade klart. Då fick jag ögonen på Delay funktionen. Tänk att man levt så länge att man fått vara med om självstartande tvättmaskiner. Bara att programera in tiden så startar maskinen när du så önskar. Fett coolt. Jag kommer ihåg när jag var liten och pappa berättade om den stor nya affären som hade dörrar som öppnade sej själva när man skulle gå in,jag trodde att han skojade,det var riktigt spännande första gången man skulle få vara med om underverket,och man skred fram som en prinsessa till dörrarna som faktiskt gled åt sidan så man kunde gå in! Åka till månen var ingenting mot det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0