Nya jobbarskor

Hejsan alla! Pigg och alert efter att först ha jobbat mellan sju och elva i förmiddags och sedan sovit ett par timmar. senaste timmen har jag försökt få lite ordning härhemma på saker och ting,men också fixat en massa inför den spännande helgen som stundar! Om en tinmme ska jag vara på jobbet igen,men stannar bara till 21.30 som en extra förstärkning ikväll. Förresten så hade jag några ärenden att uträtta efter jobbet idag och då hittade jag en variant av mina favvo jobbarskor. Ärligt talat så gillar jag den gamla färgen bättre men de här går inte av för hackor heller!



De gråa är alltså de nya,det är en lite extrapiff med pärlorna framvid tårna! De svart är helt utslitna,tror t om att det är ett hål baktill på dom,men ikväll får de hänga med i alla fall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0