Pigg å vaken!

Godmorgon! Vaknade klockan sju i morse fast jag inte behövde,men det gjorde inte så mycket för det finns alltid något att göra här! Har plockar med lite grejer som jag behöver till helgen och nu sitter jag och dricker en god Latte Macchiato. Snart ska jag göra mej iordning och åka och träffa en god vän en stund på förmiddan och sen vidare till Västerås för lunch och shoppig med mina flickor. Kom på at det börjar bli dags redan att packa upp några vaccumpåsar med höstkläder och börja packa ner de tunnaste sommarkläderna. Hu vad tråkigt,jag vill nästan gråta när jag ska skiljas från alla fina sommarklännigar och linnen. Det är ingen tröst och säga att det kommer en sommar till alldeles strax,för vintern kan vara riktigt lång och kall vill jag minnas. Och sen en annan sak,när jag väl börjar vända upp och ner på alla garderober så brukar det ta ett tag innan alla högar kommer bort från golv och andra ställen jag använder till "tillfällig" förvaring. När jag ska köpa nya vaccumpåsar kommer det at bli på Biltema igen,det är enligt min erfarenhet de som har de bästa och mest hållbara. De jag köpte på Nisses var som ballonger som sprack så fort det blev påfrestningar på dom. Luften pös helt enkelt ur dom,men hålen var omöjliga att hitta,annars kunde man ju lagat dom kanske. OOps,nu gick larmet på mobilen så då är det dags att köra igång dagen då! Godmorgon igen!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Rusta tycker jag har dom bästa, bra pris o håller, testa.

2011-08-25 @ 20:20:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0