Redan ifarten

Pigg och vaken sedan snart en timme tillbaka. Fast jag kunde sva länge till,men det ville sig inte så! Kanske jag tar en lur frampå förmiddan istället om jag hinner då! Imorse började jag med att öppnan altandörrarna på sovrummet och kände hur fukigt de var ute! Alla blommor känns som kokta spagetti och vill liksom vika sej! Nå,de fick i alla fall vatten och lite kärlek.Började pyssla i köket och plockade undan lite. Sen av någon anledning började jag städa BH lådan,och håller på med det just nu. Så fort det är klart så ska jag göra mej en kopp kaffe och lägga mej i sängen och dricka den. Mer och mer håller jag på att tröttna på dessa onyttiga mackor till frukost,kolhydratbomber som inte alls är särskilt bra att starta dagen med. Men en ska jag i alla fall ta tänkte jag. Igår fick jag en anonym kommentar på bloggen,jag brukar aldrig lägga ut dom,för när det är så så brukar det vara nån taskig och svartsjuk fegis som skriver nåt elakt. Men så var det ju inte i detta fallet,bara ett tips från någon som kanske glömt att fylla i vem den är. Visst kan man fejka sitt namn så jag ändå inte vet vem personen är,men det blir ett avgörande när jag läser innehållet om jag i så fall ska lägga ut det. I det hät fallet handlade det om vaccumpåsar så det är helt okej! Nu fortsätter jag min sköna morgon och suger på den goda karamellen som heter,idag kommer det att bli en bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0