Så!

Kvällspasset överstökat! Blev klar alldeles precis på minuten ikväll,men jag kände att jag verkligen gjorde mitt bästa ikväll, var i ett tufft läge hos en fantastisk människa som inte har det lätt just nu,men om jag hade det tufft så är det inget mot vad hon har. Ibland är det bara så svårt att förstå livet......men det gäller att våga finnas och bjuda på allt soulshine man nånsin kan uppbringa! Fick några fina bilder på mailen idag,både från min far och från bästa " storesyster". Jag ska visa er sen så får ni se! Medan jag jobbade så kom och så ett tips om en låt från a special friend i det lite romantiska stuket som jag lyssnade på när jag kom hem. Lyssna ni med!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0