Sammanfattning av dagen!

En dag med blandat men trevligt innehåll börjar gå mot sitt slut. Det  känns om jag gjort massor idag men inget har varit stressigt eller slitsamt. Shoppingresan på dan var ju kalas! Sen några timmar på jobbet som förflöt alldeles utmärkt! Men en sak har jag dåligt samvete för,eller två kanske! Jag har inte vattnat trädgårdslanden på flera dagar och gräsmattan är riktigt långhårig nu igen! Kanske jag kan hinna något eller båda delarna om jag går upp i tid i morgon. Det börjar kännas som hösten närmar sej fast jag inte vill inse det...... Skolorna börjar ju alldeles strax och så även för mej! På torsdag är det ett upptaktsmöte som jag inte kan vara med på för att jag jobbar! Pengar in viktigast! Senare den dagen ska vi ha en liten familjesammankomst och äta lite kräftor och annat smått och gott! Så det är nog lika bra att jag sätter igång med att greppa läget och inse att sommarens slackerdagar är över! Godnatt alla snälla människor,Nu går jag och lägger mej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0