Shine on....

På sätt och vis är det tur att den här helgen är över! Det har inte alls varit några fel på den,en riktig toppen helg på alla plan egentligen men så säger jag bara för att jag ser fram mot veckan som kommer! Massa spännande uppgifter på jobbet och lite funderingar runt helgen som kommer. Dessutom fullt med goda människor runt mej som verkligen lyser upp min tillvaro! Shine,det är det som det hela handlar om,soulshine mina vänner det gör fantastiska saker med en. Jag vet egentligen inte hur jag ska hinna med att ge tillbaka till alla människor som ger till mej! Kanske dags att dela de kloka orden med er alla igen från Allman Brothers,tror jag gör det i nästa inlägg så får ni ta den med er till sängen. Nu tänker jag äta min hemmagjorda risifrutti och njuta lite av ledigheten som ligger framför mej! Ända till klockan sju i morgon bitti får jag vara ledig! Ses snart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0