Shoppat idag!

Hu vad det åskar och regnar ute nu! Trist, trist, trist men inget att göra åt. Jag tänker plocka och fixa om lite här hemma,se om mitt hus liksom. Det är ju en riktigt mysig känsla att få styla om lite till hösten inomhus. Göra plats för växter som måste in etfer sommarvistalsen ute. Tog just in en murgröna som växt till sej riktigt ordentligt ute i sommar.Idag när jag var och handlade på förmiddagen så råkade jag se att ICA Maxi här skall plocka bort sina produkter från Nivea(vad det gäller ren make upp gör ansiktet). Passade på att köpa en stay on eye pencil. Det är en sån där skruvbar eyeliner penna som jag använt till vardags i flera år nu. När jag provat samma produkt hos andra märken så brukar udden liksom smetas ut och gå av när man målar. Enda sättet att få dom att funka är att ha dem i kylen så det inte blir så mjuka. Men det är ju drygt. Nu var det i alla fall halva priset på alla Nivea produkter så jag köpte den och en Ideal finish foundation. Dessutom kom jag ihåg att köpa nagellacksremover,inte illa!




Det var vad som inhandlades förutom allt det goda till de frasiga frallorna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0