Städar och stökar!

Nu vet jag vilket ställe som är det värsta att hålla rent i ett hem! Som jag tycker,måste jag väl tillägga. Där är det alltid skitigt och ingen vidare ordning. Jag kommer inte på att städa där heller särskilt ofta eftersom jag inte ser det typ hela tiden! Under diskbänken alltså, fy vad det är stökigt där,saker ligger hullerombuller! Gamla batterier som skall slängas på rätt ställe " sen " vid nåt tillfälle. Trasor och gula svampar som kan användas en gång till när man ska städa,men ändå tar man nya för de ser så ofräscha ut när det är dags! En hel del skräp som har missat soppåsen och tusen andra bra att ha saker. Inget vidare med hyllor heller att förvara sakerna på. Nåja,nu har jag i alla fall städat där under och flyttat på saker så det ser lite nytt ut därinne. Ska nu ta en sväng ut i garaget med lite grejer och samtidigt bära in torkställningen till altan så kläderna kan torka som strax kommer rena ur tvättmaskinen. Sådant är läget just nu här på min gata hemma i Enköping!



Inte riktigt så här fallfärdigt är det hemma hos mej. Vi satt  några vänner och tittade på lite bilder häromkvällen och då kom den här upp! Gillar miniatyr effekten starkt! Numera efter förra vintern, är detta bara några brädlappar som ligger på marken! Tidens gång!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0