Tack chokladbollen!

Nu har mitt temarbete blivit rättat. Gissa om jag blev lycklig när jag läste omdömet och betyget. MVG! Å jag som hade som mål när jag började plugga att klara godkänt,vågade inte sikta högre  nu när man pluggar på äldre dar.
Men när det är något som intresserar mej så......
Kanske jag lägger ut mitt arbete här såsmåningom men inte förrän jag är klar med utbildningen i så fall. Tjoho vad jag är glad! Det här ska firas,men det får vänta till helgen,det blir en bra kombination! Nu är det vind i seglen gott folk!

 

Inlämnad den 2 augusti 2011 23:29 av Eva-Lena Johansson
Deltagare Eva-Lena Johansson
Rubrik Svara tema arbete
Status Godkänd
Bedömd av  
Bedömning MVG
Kommentar

Mycket intressant och tankeväckande. Jag tycker dina analyser är utmärkta.

Häls

   
Svara

Hej här är mitt tema arbete. Chokladbollen vs Negerbollen

Filer Tema arbete.docx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0