Tänkte snart sova!

Inte för att jag är färdig med allt som jag skulle behöva göra,men jag väljer nog att softa en stund och gå och lägga mej om inte alltför länge! Efter jobbet som var avklartat klockan åtta ikväll så var jag hem och hämtade Eddie och sen for vi till butiken och handlade! Vi ska ju som sagt var ha ett litet kalas imorgon eftersom jag tänker fylla år på fredag! Just den dan var det lite svårt att få till en sammankomst med alla inblandade pga att vi är fler som jobbar obekväma tider! Så därför smäller det till imorgon eftermiddag istället! Men först ska jag jobba mellan 07.00 och 13.30. Så dagen imorgon kommer inte att bli lat den heller! Förresten så var det väldigt skönt att vara ute och cykla i sommarkvällen,så som jag gjorde ikväll på jobbet! Det gäller att ta vara på de sköna tillfällena och jag får ju mina utan att anstränga mej och det är jag glad för! Ha det nu bra alla och sov sött!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0