Vad jag pysslar med!

Nyss har jag fixat mej en god fruktblandning. en apelsin skuren i bitar,en skivad banan och så typ en tredjedels honungsmelon. På det har jag hällt massor av nyttig vaniljsås från oatly. Mums är ordet!


Samtidigt håller jag på och kokar massor av poatis för att göra en god fransk potatissallad tills imorgon. I tvättmaskinen snurrar ett lass tvätt och alla räkningar är betalda. Det känns som jag har lite ordning och reda på saker och ting va!
En annan vara som Willys har är den här nötmixen,den kostar en tia och innehåller massa nyttigheter om man behöver ett mellanmål eller så! Det blev en suddig bild men ni fattar va! Orkar inte ta en ny för nu ska jag ut och vattna i trädgården och hänga tvätten om den är klar!


Mix med valnötter valde jag därför att valnötter är fett nyttiga!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0