Vad bra jag har det!

Då var det lilla jobbpasset fixat! Tiden gick fort men jag fick en hel del gjort,både det jag skulle och lite extra service åt en kund. Nu har jag slagit mej ner vid datorn och blir nog sittande här en stund tills jag går till sängen. Tänker verkligen inte bli så sen för i morgonförmiddag tänkte jag få en del gjort med mej själv innan jobbet. Sen vid åttatiden på kvällen startar min lediga helg och då väntar trevligheter på mej härhemma! Det ser jag fram emot massor! Nyss pratade jag i telefon med en god Enköpingsvän som kom med några bra ideér som kan lösa en del tråkiga knutar ang saker som jag orotat mej för inför vintern! Där ser man,att vårda sina vänner och själv vara en bra vän,ger alltid något tillbaka när man som mest behöver det! Tack mannen för att du ringde och berättade,det värmde!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0