Mer bilder från helgen!

Godmorgon vänner! Igårkväll fick jag lite besök en stund men var ganska trött efter helgen så jag kom i säng riktigt tidigt och fick sova ut i morse också! Nu har jag hämtat lite bröd i frysen som jag hoppas ska tina upp av sej självt snart för min micro har pajat! Senblir det kaffe så fort det går! Här kommer lite bilder från helgen. Jag visade en bild på en fin trappa tidigare och lovade en bild på mej från den! Bilderna är något brusiga eftersom de är tagna med mobil i lite taskigt ljus men ändå!



Den här trappen finns på hotellet vi bodde på!


Utsikt från hotellrummet!


Bakad potatis med skagenröra,inte dumt fram på lördagseftermiddagen!


Ute för en pubrunda på Götgatan



På Engelen!
Nu vill jag passa på att tacka mitt resesällskapför denna superhelg! Utan dej så hade den ju inte funnits! Thanks!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0