Dolce Gusto

Hej vänner,ursäkta att det blev lite sent innan jag hörde av mej idag! I morse var jag på jobbet redan kl sju, och var där fram till halv två. Medan jag var där fick jag ett toppenbra jobberbjudante från 1:a september. Det tar jag såklart! får berätta mer om det sen! nåja,efterjobbet var jag och handlade lite mer smått till festen som  vi skulle ha! Alla tre barnen och Svea var hemma här när jag kom! Min goda vän Marie dök upp därefter! Kräftor och räkor tinades och vi dukade på altan och grejade! Sedan när resten av gänget kommit på plats så fick jag öppna ett paket! Kolla vad det var däri!


En Dolce Gusto ! Inte klokt vilken familj jag har va! Som skämmer bort mej så! Jag har verkligen gått och drömt om en sån här och detta var en riktigt lyxig variant. Man kan själv reglera styrkan på sin kopp kaffe så det är inga standardmåsten här inte! Man kan även göra iste i den,och choklad,kaffe med olika smaker,det är ju inte klokt!
Och massor med kapslar fick jag till. Och jag som just funderade om det kaffe jag hade hemma skulle räcka till gästerna. Nu fick istället alla som ville en kopp av detta underbara kaffe,valfri sort! Själv valde jag en underbart god,lagom stark latte i bästa finkoppen! Åh vilken trevlig dag,med gott foli ikring mej!


En så här hållare fick jag också och så mycket kapslar så det räcker i evighet nästan!



Å så roligt det är att få blommor,imorgon ska jag fota dem lite bättre,så de kommer till sin rätt de underbara skönheterna! Ja vilken trevlig dag jag haft,min sista gäst försvann alldeles nyligen och nu har jag fått riktigt bra ordningen i köket igen efter en toppendag Tack alla! Och i morgon när jag vaknar så fyller jag år,häftigt va!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0