Audioslave

Det är skönt att sitta och sega sej framför datorn så här på kvällskvisten! Men jag ska ändå försöka slita mej i tid härifrån och komma i säng strax! Imorgon på dan så väntar jag besök från en för mej mycket betydelsefull kvinna. Vi ska sitta här och fika och prata tills vi blir så trötta att tungorna ramlar av. Det ser jag verkligen fram emot. Jag måste också berätta om min härliga Stockholmsvän som bara dyker upp där på Akkurat efter några sms och bara är så schysst och nice! Vi umgicks sedan alla tre tillsammans under fredagkvällen och allt var bara så rätt! Dessutom har två andra riktigt goda människor lovat att hjälpa mej med lite praktiska saker härhemma inför vintern,sånt som jag verkligen behöver ha gjort och inte kan själv.Tänk vilken tur jag har. Nu vill jag bara säga till er därute i stugorna, hoppas ni kommer att somna lika nöjda och belåtna med det ni gör för er själva och andra som jag tänker göra. Använd det soulshine du har där inom dej och låt det synas. Dela med dej av det goda du har och var aldrig ,varken med ord eller något annat otrevlig eller missundsam mot någon. Det finns absolut ingen vinst i det. Döm inte eller dra några slutsatser om någon eller något som du inte själv med egna ögon har erfarit. Det är verkligen inte någon prydnad för din personlighet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0