Depend





Mera nagellack till samlingen. Jag gillar Depends små flaskor med nagellack. Eftersom jag inte får ha nagellack på jobbet utan måste tvätta bort det ofta så är det bra att de är så billiga så man kan måla nytt ofta utan att det kostar skjortan. Å så alla underbara nyanser som finns att välja på. Köpte de här två nyanserna senast,den orange heter 242. Den har jag använt i helgen och den sitter fortfarande kvar eftersom jag är ledig imorgon.




Den här bruna varianten heter 230 och den ska testas härnest. Måste komma ihåg att köpa mer remover bara,och även pads. Men det ska väl kunna funka för lönen har ju kommit! Nytt sen sist annars är att jag ätit en magnum mandelglass och en stor portion egengjord pizzasallad. Till det har jag druckit apelsinläsk. Inte så nyttigt kanske men gott var det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0