Godnatt snart!

Nu börjar jag känna mej riktigt nöjd med kvällens insatser. Har gjort klart massor av "äh det gör jag sen grejer". Visst har jag startat upp en del nya såna projekt också men det gör inget,jag hinner nog det med. Planen för imorgon är ju också ganska klar,blir det bara bra väder så startar jag upp tidigt med lite ogräsrensning på framsidan,det är inte riktigt okej att låta det se ut som det gör nu tycker jag. Men när jag summerar sommarens arbete så har jag faktiskt åstadkommit en hel del. Det har jag ju även dokumenterat,så jag ska fortsätta ta lite bilder i morgon också om jag hinner. Det är så skönt att titta tillbaka och se att man faktiskt gör framsteg i sina projekt. Nästa månad funderar jag på att köpa mej ytterligare en bra kamera. Eftersom jag sålde min canon tidigare i somras,så saknar jag det där med att slippa byta objektiv hela tiden. Men den här gången ska jag köpa samma fabrikat som jag redan har fast det blir ett annat märke. Sony köpte för nått år sen upp Konica Minolta,det märke jag har,men det ska visst vara så att objektiven skall passa rakt över. Tänkte ta mej för att forska lite om det en stund och sen hoppa i säng! Min godnatt hälsning till er alla blir ikväll den här
 -Only as high as I reach can I grow, only as far as I seek can I go, only as deep as I look can I see, only as much as I dream can I be.”

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0