Aroma passion



































Vill bara passa på att tipsa alla er som har torra händer och naglar om den här produkten! Mina naglar är så torra och helt uttorkade från fett så de bara skivar sej. Visst kan man använda vanlig olivolja och massera in,fungerar alldeles utmärkt. Men den här känns lite smidigare och luktar riktigt gott också!
Jag köpte min på Åhlens och den kostar ca 65 kronor.nu har jag använt den i ett par dagar ovh nagelbanden börjar bli riktigt mjuka och fina och naglarna mår klart bättre de med. Brukar passa på att olja in ordentligt när jag lägger mej så det blir riktigt fett och gott och så får det torka in under natten!









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0