Home again

Så här råkade det bli idag,jobb mellan 7 och 16 sedan jobb igen mellan 16 och 22. Jag tackade ja till ett extra pass eftersom det fattades folk till kvällen. Allt har rullat på i bra takt så jag har inget att klaga på! Det skulle vara snön då som jag inte är så nöjd med! Slask tidigare på dagen som nu har frusit på så det är ordentligt halt! Jobbilarna är ju välutrustade med allt man kan tänka sig för vinterkörning, det är stor skillnad att sen kliva över i lillskodan som saknar det mesta av det som är bra i halkan,den slirar på ordentligt i kurvorna. Passade på att tjuva lite kommun ström till motorvärmaren åt den de sista timmarna så den var i alla fall isfri och fin när jag åkte hem! Nu ska jag fortsätta äta skalade råa morötter en stund!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0