Inte snöar det väl heller!

Fort fort går tiden ikväll! Tvättmaskin och diskmaskin har snurrat klart sina varv,tvätten är hängd men disken är inte i skåpet ännu! Ett arbete till i pedagogiskt ledarskap håller på att gå mot sitt slut. Nu ska jag bara skapa min egen pedagogiska ledarstil och motivera den! Sånt,att skriva ur sitt eget huvud,det har jag väl nämnt tidigare är bland det roligaste jag vet,så det är väl därför det går undan så bra! Men nu en liten paus från det arbetet,så då beger jag väl mej mot köket och plockar undan lite där innan jag fortsätter! Usch,ser på fejjan att många påstår att det kommit snö runt mina trakter,törs kanppt gå till fönstret och titta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0