Joulutorttu

Tack Blogg.se för att jag fick ett så bra svar på min fråga jag sände er om varför saker låg ovanpå varandra på min inläggs och statistiksida här. Nu är det fixat och jag ser allt som jag ska igen. Det var lite krångligt att göra inlägg när det såg ut som det gjorde! Annars sitter jag här så nöjd och mätt med mina goda Joulutorttu i magen! förresten så var jag nyss ner i min källare och lade i lite tvätt och i morgon blir det nog en maskin till! ska nu ta mej i kragen och fixa lite som jag måste inför julen,den står ju för dörren så det gäller att passa på så man inte blir instängd.  Ha,hatyckte du det skämtet var lågt,så kan ni ju kolla ÖB: s priser istället!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0