Lussebullepaus

Vilken mysig pysselkväll jag har! Just nu tar jag en kopp te och en till lussebulle och några pepparkakor. Cirka hälftenav julklapparna är inslagna nu, det var tur att jag hade en påse med papper,snören och paketetiketter kvar sen förra året.



Här är några paket gjorda!



Inte för att mina finska vänner skulle vara nöjda med designen kanske,men jag kan garantera att smaken är alldeles utsökt! Det var dessa jag pysslade med igårkväll!




Lite bling bling jag köpte till mej själv idag, självklart är det tänkt till alla julfester och tillställningar!



Denna pryder nu ett hörn i mitt vardagsrum.Såsmåningom skall jag fixa till miljön runt om men det hinner jag inte just ikväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0