Massa bra grejer!

Återkommen till hemmet alldeles nyss. Idag har jag först jobbat och sen varit och handlat diverse småprylar. Postat ett brev till Svensk kompetensutveckling med några rader från min arbetsledare som jag är mycket stolt över. Det handlar om omvårdnadspraktiken som jag gjort parallellt med mitt ordinarie jobb. Ytterligare ett steg klart på utbildningen. Ja ha mer då, jo nyss fick vi som det var tänkt varma och tjocka jackor på jobbet som skulle skydda oss i snö och regn ,men de var alldeles odugliga och höll inte måttet alls. Vår chef testade dem i duschen och ansåg också att de inte funkade. en ny beställning gjordes och nu har delar av den kommit. Jag hade tur och fick tag på en XS den här gången och den känns jättebra. Nu ska jag bara märka den för alla har ju lika jackor och det är ofta man blandar ihop dom. Jag ska hänga lite bling bling på min så den syns! Visst ja,en bra grej till,jag har fått tillgång till ett gym som oftast står tomt,och ligger alldeles nära mej. Dit ska jag styra kosan en stund i morgon för att testa.



Det värsta är att det sälj sån här god solskenskaka mycket billigt i samma lokaler som gymmet finns. Hur ska det gå då?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0