Persedelvård

Persedelvård kallas det ju när man sköter om och fixar till sina saker så det ska hålla sig i bra skick. Det är vad jag ägnar mej åt för tillfället. Eller med andra ord så stryker jag kläder och borstar skor och stövlar så det ska vara snygga till nästa användningstillfälle.



Som de här brallorna som jag köpte i lördags och även använde då, supersköna och värda 299 spänn helt klart!







Dessa söta vänner som nu legat på mitt köksgolv länge och väntat på uppsnyggning ska nu också få sitt. Nya sulor ska limmas på och sen ska de putsas så de blänker.
Medan jag pysslar med detta så funderar jag samtidigt på ordet överblick i sammanhanget "ledarskap" Jag ska nämligen analysera detta i ett skolarbete i pedagogiskt ledarskap. Det poppar upp så många bra tankar medan jag arbetar praktiskt med något!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0