Puh!

Efter att ha varit upptagen i telefon en god stund, skulle jag återuppta internet som gått ner i vila,men det ville sig inte alls. Modemet trodde visst det var godnatt och ville inte ha kontakt. Men nu så efter
lite lirkande och några omstarter så är det lugnt igen. Vad lätt det är till panik när det blir så.man tycker ju bara att det ska funka! Ja inte mycket mer att hålla sig vaken för ikväll.bättre att vila inför morgondagens arbete. Sen när jag kommer hem imorgon skall jag baka ut mina julstjärnor och se hur de blir. Degen som just nu ligger och vilar i kylen verkar vara riktigt smidig och bra,den kan nog användas till mycket annat gott. Ingredienserna var smör,kesella,vetemjöl och bakpulver. Resten jag får vänta till i morgon med! Ska nog sjutton ta och göra en jansson och stoppa ifrysen till julafton när  ändå mat och bull mamman i mej igång!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0