Tvätthögen

Tänkte på det där med ren tvätt. Passade på att tvätta både igårkväll och idag. Som tur är så är jag ju chef över min egen tvättstuga och kan tvätta när jag vill och behöver aldrig få underliga lappar om att tvättstugan inte är urstädad ordentligt eller liknande. Å så den där märkliga högen på golvet med "Äh,det där får jag köra sen tvätt". Sånt som liksom inte passar att tvätta med det vanliga. En ullig söt kofta,nån märklig broderad duk eller,sånt som ser ut som det skulle kunna färga. Jag har en ständig hög av sånt liggande för man vill ju inte köra en maskin med enbart en eller två grejer i. Alltså så kommer jag aldrig att komma till stadiet att tvättkorgen för en enda sekund är helt tom. Men det gör ju inget,jag bara kom att tänka på det!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0