Vilka fina grejer!

Julpasset färdigjobbat! Nu blir det en stunds effektiv vila för i morgon kör jag igen mellan 7.00 och 16.00. I alla fall var dagen kalastrevlig och nu sitter jag och sniffar på denna!

 En fantastiskt fin julklapp från mina barn! Och kolla här,ca 60 st flaskor med nagellack med de mest fantastiska färger man kan vilja ha till sina outfits!







Tack snälla ni för detta och allt det andra jag fick.

Almond Nourishing Hand and Nail Butter
Denna var kalasbra för mina händer


Helcool,den är likson tvådelad inuti,med en del för torrare hud och en del för normal hud så man kan variera sig på kroppen. Luktar underbart!

Ja förlåt om jag skryter över mina fina grejer,men jag är jätteglad för dom.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0