Workflow



Den här bilden tog jag i drömparken här i Enköping 20010-05. Den fick bli utgångsläge för mitt skapande idag. Jag tycker mycket om den som den är men den är ett bra utgångsmaterial att arbeta med just därför.



här har jag gjort en svart markering runt hela bilden för att visa att jag har utökat ytan med vitt runt bilden för att få en yta att lägga till text på under. Eftersom bakgrunden här är vit så hade den ju inte synts annars,men den färdiga bilden kommer inte att ha en sån svart kant såklart. Jag har också lagt en vit vinjett runt bilden så den ser lite mer romantisk uteftersom det var dit jag ville. Nu klurar jag på vilka ord som ska få vara med och i vilken font. Nu tillbaka till shopen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0