Äntligen!

Godmorgon,godmiddag å godkväll!Tar allt på en gång eftersom jag inte haft en enda möjlighet att komma till en dator idag! Började i pannrummet vid halv sju i morse och fyllde på mera vatten i systemet! Sedan vidare till jobbet och jobbade ett pass mellan 7och 14. Hem i flygandefläng och hämtade Eddie och skjutsade honom till Västerås. Gick på kvällspasset igen kl 16 och avslutade nu 22.00. Nu börjar t om jag tycka att det skulle vara skönt med en vilo dag. Många dubbla pass har det blivit nu och det börjar kännas i kroppen. Hoppas bara det märks i plånkan också! Nu ska jag försöka varva ner lite så jag sen kan krypa ner i varma sköna sängen. Vore läge att ta något att dricka kanske å så lite gottis,det är jag värd!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0