Både blomstren och jag vaknar till liv!

Jag har ägnat en stund åt att kika runt lite på olika fotobloggar,å blivit så inspirerad! Kan ju villigt erkänna att jag mest bara lägger upp foton här för att illustrera det jag skriver om så det blir lite roligare att läsa förhoppningsvis. Men tänk om man var lika noga som några jag sett med att både fota och redigera så det blir lite snyggt också! Egentligen har jag ju tillgång till det materiella,men latheten verkar ha tagit överhanden. Visst jobbar jag mycket och fotandet och fixandet tar ju sin tid, men egentligen är det ju bara trams det där,jag ska ta itu med det hela när drömparken och dess omgivnigar vaknar till liv igen. Jag har ju en guldgruva inpå knuten och växter och dess symbolik med det mänskliga livet är ju ett stort intresse. Varför håller jag inte på mer med det,jag har ju faktiskt kommit en bit på väg med min egen stil,och jag tycker att den funkar!

Det behövs inte så mycket för att ideèrna ska vakna,här är en bild från drömparken juli 2009. Så soft,men jag fick en tanke om att softa den ännu mer. Detta är originalbilden helt oredigerad!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0