Chevaloppan

Ja så är det jag har nog i alla tider gillat loppisar å andra ställen som säljer begagnat. Kanske för man är uppväxt på "skrotmarknader" som det hette på den tiden. Med en far som lever för motorcyklar och motorer så fanns det ingen annan möjlighet. Men man hittar ju sina favorit ställen,ställen som har det rätta stuket på prylar,därför funkar inte antikvitetsaffärer för mej,vilken tur för det skulle inte passa min plånbok heller. Nä, jag är för mycket bling för det. Nu ska jag visa delar av det som inhandlades idag, några av grejerna ska användas till framtida projekt å därför vill jag ännu inte visa dom. (Så man inte lovar för mycket i fall de avstannar och hamnar på"det ska jag göra klart sen högen" menar jag)



Bakgrunden är ett  svart chintzpåslakan som ska användas som bakgrund i olika fotosammanhang. Bara att vika ihop och stoppa i fotoväskan. Den  svarta plastbricka som sakerna står på har en fin blomform och skall användas som ljusbricka. Den röda ljusstaken tycker jag talar för sej själv och ska få ett fint guldljus i sej. Glasflaskan med gulddekor kan jag ju ha som vattenflaska när jag joggar i sommar,nej nu skoja jag igen,den ska bli en prydnad i mitt Blingbling skåp så länge. Ja för dessa grejer gav jag typ 60 kronor. Väl använda penar tycker jag!

Kolla den här loppan då! Nice outfit. Här är jag typ sju år och som vanligt med pappa på något äventyr.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0