Fixarcheva!

Hej alla morgonpigga! Jag har varit vaken sedan strax före sju i morse. fick en förfrågan om jag ville byta mitt kvällspass mot att jobba dag istället. Det hade väl kunna funka om jag inte hade vaknat med huvudvärk inatt som inte var helt över vid den tiden. Jag somnade aldrig om efter det utan tog kaffe och macka på sängen,serverat av mej själv. Softade lite i bädden, men kom att tänka på allt som behöver göras och satte igång istället. Nu känner jag mej ganska pigg igen och kommer nog att vara ganska effektiv med jobb härhemma tills jag börjar på jobbet kl 14.00. Jag har redan bytt färg på listen runt spegeln i hallen med hjälp av eltejp. Eltejp är bra att ha till mycket. oftast mer använt hätr än silvertejp kan jag lova.Nu när det problemet är löst blir det roligare att börja plocka tillbaka grejerna som jag tog bort för typ två veckor sen ,och som dess blockerat köksbordet! Full fart framåt igen å mera kaffe på vägen!



Ser ni den där ljusbruna listen över och under spegeln,den är numera svart! Nu ska här bli en helt ny design på grejerna och på väggen runt! Vänta ska ni få se!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0