Godmiddag!

Tänk att jag sov till kl tolv i ett streck sen jag lade mej igårkväll. Visst kände jag några gånger att solen sken rakt in genom sovrumsfönstret och landade i mitt ansikte! Åh vad skönt det var ,ville liksom krypa närmare solen och värmen. Det är fördelen av att sova med otäckta fönster,man får i sej ljuset fast man sover. Idag har jag inte en enda plan på att gå utanför dörren. Bara vara hemma,en sväng ner i källaren är det längsta i så fall. Jag har ju hela helgens kaos kvar att ta reda på här hemma,så det finns att göra ändå! Å dessutom är jag långledig i helgen igen så nog hinner jag vila upp mej lite igen. Härligt och tack solen för att du lyser!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0