Hej å godmorgon

Uppe riktigt tidigt idag,å ändå börjar inte jobbet förrän kl 14.00. Ska ta mej en god kopp kaffe å macka å sen lurar jag nog en stund på soffan.Sen är det npg dags att måste ställa tillbaka alla grejer vid smyckehyllan och fortsätta med städningen som jag påbörjat. Läget med tatueringarna är alldeles utomordentligt,det värsta som hänt är att det fortfarande kliar på ett ställe vid halsen där tejpen till gladpacken satt. Det ömmar lite på skuldran just vid själva benet där huden är som tunnast, annars kan jag riktigt känna hur det läker och det ser så bra ut nu när det vita börjar framträda lite bättre. Återkommer när jag slumrat klart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0