Hej å hallå!

Hej! Nu ska jag belöna mej själv med att slå ner baken en stund vid datorn! Har såklart hunnit jobbat ett pass mellan sju och fyra för det första. Sedan har jag tagit itu med en del praktiska arrangemang både kring hus och hem, och inför Eddies födelsedagsfirande imorgon. Det ska bli superkul att träffas och umgås med allihop! Snart ska jag fixa nåt att äta och sedan fortsätta vara flitig. Visst känns det lite i luften i alla fall att våren tänker komma och ge sej på alla snömassor, min gård är fullständigt proppfull med snö och det är ju ingen idé att ens försöka ge sej på dom med spaden längre! Istället för att sura över det så ska jag börja att förkultivera lite av det som skall blomma i trädgården i sommar! Jag har varit och köpt en bra såjord nu så det ska bli kul! Nä puss på er alla nu så hörs vi senare,och massor massor med Soulshine till alla er som behöver något uppiggande!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0