Hej sötisar!

Det är knappt så jag förstår det själv,jag är hemma! För en halvtimme sen kom jag hem till mitt kära hemma! Det enda jag gjort här under den senaste veckan är att  komma hem sent för att sova och gå upp tidigt för att åka och jobba! Visst var jag ledig i helgen som var men då var jag ju på annat håll också! Nu var det riktigt hemtrevligt att gå ner i tvättstugan med sin egen tvätt och sätta igång att städa och fixa i sitt eget hem! Nog för att jag trivs på jobbet så jag klagar inte. Men i ett visst läge när man bara springer ut och in så här,så blir det tillslut för stökigt och rörigt runt en! Nu ska jag fixa nåt ätbart och sen fortsätta göra mej hemmastadd igen! Sen ska jag berätta för er om vad som hänt runt huset när jag varit borta! Vi ses strax!

Myspace Graphics


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0