Hej!

Hallå vet ni vad? Nu är jag hemma igen efter en superbra helg i Stockholm! I fredags startade ju Marie och jag upp med en shoppingresa till Kista trots oväder och problem med varmvattnet här hemma igen. Vi handlade en del och åt indisk mat! Som alltid har vi supertrevligt tillsammans när vi är ute på sånt! Riktigt tjejmys faktiskt! När vi klarat av den biten sammanstrålade vi med resten av gänget som vi sen skulle komma att umgås med under helgen. Har massor av fina bilder från en rejäl promenad på mälarens is i solen,sightseeing i Stockholms norra delar framför allt men även i city. Bil och mc foto,en fantastisk middag hos en av herrarna och även lite tefatsåkning. Ja det har vekligen varit blandad kompott och även det känslomässiga har fått sitt. En god pizza på Ekerö blev avslutningen på kvällen innan vi hämtade Marie där hon varit, och så packade vi in oss i lillskodan och åkte tillbaka till verkligheten i Enköping och Västerås.Nu ska jag bara ladda batteriet till kameran så jag kan få in bilderna i datorn å sen blir det Photoshop resten av kvällen! Såklart ska jag visa lite av bilderna här också! So long!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0